Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Wnioski, skargi, prośby, podania Klienci mogą wnosić w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną). 

Należy je kierować na adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej                                                      
„EMPEGEK” Sp. z o. o. w Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Konstytucji 3 – go Maja 48
tel.: 24 275 15 12 /faks: 24 275 24 68
e-mail: empegek.sierpc@shnet.pl


Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia sprawy do Spółki.

Sprawy dotyczące zawarcia umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, zamawianie czyszczenia kanalizacji załatwiane są w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji  pokój nr 5, w siedzibie Spółki ul. Konstytucji 3 – go Maja 48 ( wejście od ul. Traugutta )

Podstawą zawarcia umowy jest złożenie wniosku, którego formularz dostępny jest na stronie głównej Spółki w zakładce Zakład Wodociągów i Kanalizacji,  pliki do pobrania.

Dane potrzebne do zawarcia umowy to:
– dla osób fizycznych:
* PESEL
– dla podmiotów gospodarczych:
* NIP
* REGON
* Wypis z rejestru

Dla w/w podmiotów przy zmianie:
– właściciela
– administratora
– zarządcy
* Protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza.

W zakresie obsługi technicznej dotyczącej budowy, modernizacji, remontów przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, sprawy załatwiane są w Dziale Technicznym pokój numer 1 ,4, 11.

Zamawianie czyszczenia kanalizacji odbywa się telefonicznie pod nr tel. (24) 275 15 12 wew. 25 lub 33. Termin wykonania usługi ustalany jest podczas zamawiania. Za wykonane usługi pobierane zostaną opłaty wg cennika dostępnego w biurze Spółki. Faktura za usługę zostanie przesłana na adres zamawiającego po wykonaniu usługi na podstawie pokwitowania.

Wzory wniosków dostępne są na stronie głównej Spółki w zakładce Zakład Wodociągów i Kanalizacji, pliki do pobrania.

Sprawy dotyczące wywozu odpadów komunalnych, i nieczystości płynnych,  zakupu pojemników lub worków na odpady załatwiane są w Zakładzie Oczyszczania Miasta pokój nr 7, 8 w siedzibie Spółki ul. Konstytucji 3 – go Maja 48 ( wejście od ul. Traugutta )

W celu zamówienia pojemnika lub kontenera na odpady należy zgłosić się do  Zakładu Oczyszczania Miasta i podpisać zlecenie wywozu odpadów. Termin podstawienia pojemnika ustalany jest podczas podpisywania zlecenia. Zgłoszenie odbioru pojemnika odbywa się tel. (24) 275 15 12 wew. 23 lub 24 lub 27

Zamawianie odbioru nieczystości płynnych odbywa się telefonicznie pod nr tel. (24) 275 15 12 wew. 23 lub 24 lub 27. Termin wykonania usługi ustalany jest podczas zamawiania. Za wykonane usługi pobierane zostaną opłaty wg cennika dostępnego w biurze Spółki. Faktura za usługę zostanie przesłana na adres zamawiającego po wykonaniu usługi na podstawie pokwitowania.

Pozostałe sprawy po wpłynięciu na Biuro Podawcze Przedsiębiorstwa w zależności od charakteru przydzielane są do załatwienia odpowiedniemu Zakładowi lub Działowi Spółki.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalne „EMPEGEK” w Sierpcu Sp. z o.o.
Data utworzenia:2021-02-23
Data publikacji:2021-02-23
Osoba sporządzająca dokument:Piotr Żołnowski
Osoba wprowadzająca dokument:Piotr Żołnowski
Liczba odwiedzin:2004